Poradnik Superdekarza – cz. 2: Pokaż specjalizacje!

Zapytaliśmy również, „co w największym stopniu wpłynęło na wybór ekipy kładącej dach twojego domu”. Aż 47% potwierdziło, że właśnie zadowolenie innych znajomych z ekipy wykonawczej.  Ale już na drugim miejscu (18%) znalazło się doświadczenie dekarzy w kładzeniu danego typu dachu i produktów wybranej marki, a na trzecim miejscu (16%) udane spotkanie z dekarzem –  umiejętność słuchania, doświadczenie i profesjonalne odpowiadanie na pytania klienta.

Wniosek? Dziś bycie „specem od wszystkiego” straciło na wartości. Nastała era specjalistów. Klienci inwestujący w produkty wysokiej jakości chcą, by zostały one wykorzystane zgodnie ze sztuką dekarską i wskazaniami producenta. Warto więc pokazać klientowi, że np. jesteś Certyfikowanym Dekarzem Braas albo jesteś rekomendowany przez producenta (np. na jego stronie internetowej), albo otrzymałeś od producenta specjalne uprawnienia (np. Gwarancję Systemową Braas na położenie kompletnego systemu dachowego tej marki). Pokaż zdjęcia innych dachów wykonanych przez Ciebie w danej technologii.